الحاق عملگرهای ترکیبی با نماد گویا

پایان نامه
چکیده

در سال (2008)، بوردون و شاپیرو در مقاله خود تحت عنوان الحاق عملگرهای ترکیبی با نماد گویا، الحاق اینگونه عملگرها را روی فضای هاردی مشخص نمودند. در این پایان نامه مقاله فوق و مقالات قبلی که در این زمینه آمده اند را مرور و مورد بررسی قرار می دهیم. در سال (2008 ) هاموند، مورهاوس و رابینز فرمولی را برای الحاق عملگرهای ترکیبی ارائه داده اند، و بوردون و شاپیرو در مقاله ذکر شده در بالا یک اثبات مقدماتی برای این فرمول را بیان کردند، که ما در اینجا این اثبات را بیان می کنیم، و همچنین در مورد اشکال مختلف این فرمول و کاربردهای آن بحث می نماییم، و با استفاده از آن شرایطی را بیان می کنیم که تحت آن شرایط، الحاق عملگرهای ترکیبی اختلال فشرده ای از عملگر ترکیبی وزن دار باشند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

الحاق عملگرهای ترکیبی روی فضای هیلبرت تابع های تحلیلی

در این پایان نامه الحاق عملگرهای ترکیبی را بر فضای هیلبرت از توابع تحلیلی بر دیسک باز محاسبه می کنیم. به ویژه برای فضای هاردی، فضای دیریکله و فضای برگمن یک فرمول کلی به دست می آوریم. در تمامی موارد، الحاق عملگر ترکیبی به صورت اثر آن بر هسته ی تکثیری فضای مربوطه مشخص می شود.

عملگرهای ترکیبی که نماد آن ها توان هایمتعامد دارد

چکیده: در این پایان نامه بعد از تعاریف و مفاهیم مقدماتی، به توصیف مختصری از فضای هیلبرت هاردی پرداختیم. سپس بر اساس آن فضای h^2 را تعریف کردیم در واقع اگر u گوی واحد باز و " " ?u مرز" " u باشد، در آن صورت فضای هاردی h^2 عبارت است از فضای همه توابع تحلیلی f که ?f??sup?(0<r<1)?(???u??|f(r?) |^2 dm(?)? )^(1/2)<+? جایی که m اندازه ی لبگ نرمال شده می باشد. حال اگر ? یک خودنگاشت تحلیلی از u باشد ب...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شیراز - دانشکده علوم

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023